Sociālais dienests Latvijas Krājbankas klientiem

Labklājības ministrija ziņo, ka operatīvi meklē iespēju Latvijas Krājbankas klientiem saņemt pensijas un pabalstus.

Labklājības ministrija (LM) operatīvi risina jautājumus, lai nodrošinātu iespēju saņemt pensijas un pabalstus tiem Latvijas Krājbankas klientiem, kam tie vēl nav pārskaitīti.

Tos pensiju un pabalstu saņēmējus, kuriem nauda par novembri vēl nav pārskaitīta, LM aicina tuvākajās dienās doties uz Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru (VSAA) un informēt par iespēju to pārskaitīt uz citiem kontiem.

Ja iedzīvotāji turpmāk vēlas saņemt pensijas un pabalstus citā kredītiestādē, viņus aicina līdz šīs nedēļas beigām iesniegt VSAA iesniegumus par naudas pārskaitīšanu uz citu banku kontiem. Tas nepieciešams, lai VSAA varētu operatīvi sagatavot nākamā mēneša pensiju un pabalstu izmaksas.

VSAA iespēju robežās nodrošinās visu klientu apkalpošanu arī ārpus darba laika.

LM sazināsies arī ar Latvijas Pašvaldību savienību, lai risinātu jautājumus, kā palīdzēt tiem iedzīvotājiem, kas palikuši bez iztikas līdzekļiem sakarā ar izmaksu pārrāvumu Latvijas Krājbankā.

Vienlaikus LM otrdien, 22. novembrī, ir saņēmusi apliecinājumu no Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTF) vadības, ka FKTK pašlaik strādā pie tā, lai apturētās Latvijas Krājbankas klientiem nodrošinātu minimālos 50 līdz 100 latu maksājumus.

Neskaidrības gadījumā var griezties pēc informācijas Sociālajā dienestā Dundagā, Talsu ielā 7, tālruņi 63200803, 26618686.

Ineta Mauriņa,
Sociālā dienesta vadītāja

You could leave a comment if you were logged in.
arhivs/vecas_zinas/2011/2011.11.23.latvijas_krajbankas_klientiem.txt · Labota: d.m.Y H:i , labojis aivars
Recent changes RSS feed Creative Commons License Donate Minima Template by Wikidesign Driven by DokuWiki