Dundagas Mākslas un mūzikas skola
Izglītības iestādes nosaukums | Dundagas Mākslas un mūzikas skola |
---|---|
Reģ.Nr. izglītības iestāžu reģistrā | 4174902076 |
Reģ.Nr. VID reģistrā | 90001434755 |
Juridiskā adrese | Pils iela 14, Dundaga, Dundagas pagasts, Dundagas novads, LV-3270 |
Mācību vietas | Dundagā: Pils iela 14, Dundaga, Dundagas pagasts, Dundagas novads Kolkā: Tautas nams, Kolka, Kolkas pagasts, Dundagas novads, LV-3275 |
Telefoni | Mūzikas nodaļa: 63237864, 29155314; Mākslas nodaļa: 63237863, 28729495 |
E-pasts | dmms@dundaga.lv |
Dati norēķiniem | LV72 HABA 0551 0258 9898 2 a/s «Swedbanka», HABALV22 |
Skolas darbalaiks | Darbadienās no plkst. 13.30 līdz 20.30 |
Izglītojamo skaits 1.09.2013. | 167, no tiem 12 pirmssmkolas sagatavošanas klasē |
Skolotāju skaits | 17 |
Apkalpojošā personāla skaits | 2 |
Izglītības programmas | Vokālā mūzika — Kora klase 20V 212 06 Taustiņinstrumentu spēle — Klavierspēle 20V 212 01 Taustiņinstrumentu spēle — Akordeona spēle 20V 212 01 Pūšaminstrumentu spēle — Saksofona spēle 20V 212 03 Pūšaminstrumentu spēle — Flautas spēle 20V 212 03 Pūšaminstrumentu spēle — Tubas spēle 20V 212 03 Pūšaminstrumentu spēle — Eifonija spēle 20V 212 03 Pūšaminstrumentu spēle — Trompetes spēle 20V 212 03 Sitaminstrumentu spēle — 20V 212 04 Stīgu instrumentu spēle — Ģitāras spēle 20V 212 02 Stīgu instrumentu spēle — Kokles spēle — 20V 212 02 Stīgu instrumentu spēle — Vijoļspēle 20V 212 02 Vizuāli plastiskā māksla 20V 211 00 |
Vadītāja | Linda Pavlovska |
Vadītājas vietniece | Linda Celma |
Īsa skolas vēsture | Dundagas Mākslas un mūzikas skola ir Dundagas novada domes dibināta izglītības iestāde profesionālās ievirzes mākslas, mūzikas un dejas izglītības programmu īstenošanai Dundagas pagastā un Kolkas pagastā. 01.09.1988. tika atvērta Talsu mūzikas skolas filiāle Dundagā. Saskaņā ar Talsu rajona Tautas deputātu padomes 18.07.1991. lēmumu Nr. 306, 01.09.1991. tika atvērta Dundagas mūzikas skola (direktore Linda Pavlovska). Dundagas mākslas skola tika dibināta ar Dundagas ciemata TDP 28.07.1991. lēmumu Nr. 25 (direktore Ausma Goldberga). Pamatojoties uz Dundagas pagasta padomes 02.07.2001.sēdes lēmumu Nr.8, ar 02.07.2001. tiek uzsākts Dundagas mūzikas skolas un mākslas skolas reorganizācijas process, kura rezultātā ar 15.07.2001. uz šo abu skolu bāzes tiek izveidota jauna iestāde Dundagas Mākslas un mūzikas skola (direktore Linda Pavlovska). 01.09.1993. atvēra Talsu mūzikas skolas filiāli Kolkas pagastā. Ar Kolkas pagasta padomes 04.11.1994. lēmumu Nr.35, tika lūgts Talsu rajona padomei un LR Kultūras ministrijai atvērt patstāvīgu mūzikas skolu Kolkā. Kolkas mūzikas skola kā patstāvīga izglītības iestāde tika dibināta 1995.gada 1.martā (direktore Inora Sproģe). Sakarā ar sociālekonomisko situāciju valstī kopumā un audzēkņu skaita samazināšanos, Kolkas pagastā, Dundagas novada dome 22.06.2011. nolemj reorganizēt Kolkas mūzikas skolu un ar 01.01.2012. pievienot Dundagas Mākslas un mūzikas skolai. |
Skolas pamatmērķi | 1. Veidot izglītības vidi, organizēt un īstenot izglītības procesu, kas nodrošinātu profesionālās ievirzes, mākslas, mūzikas un dejas izglītības programmās noteikto mērķu sasniegšanu. 2. Paaugstināt izglītības kvalitāti (pedagogu tālākizglītības nodrošināšana, Skolas tehniskais nodrošinājums, informācijas tehnoloģiju ieviešana). 3. Nodrošināt pozitīvu izglītības vidi, ņemot vērā katra izglītojamā spējas un intereses. |
Darbības pamatvirziens | Izglītojoša darbība. |
Uzdevumi | • nodrošināt iespēju iegūt profesionālās ievirzes izglītības pamatzināšanas un prasmes mākslā, mūzikā un dejā; • sagatavot audzēkņus un radīt motivāciju turpināt izglītoties ar mākslu un kultūru saistītās izglītības iestādēs; • veicināt profesionālās ievirzes izglītības kvalitātes nodrošināšanas sistēmas pilnveidi; • sekmēt audzēkņu veidošanos par estētiski domājošu, garīgi attīstītu, brīvu, atbildīgu un radošu personību, kas spēj radīt idejas, tās izteikt vizuāli, mūzikā un dejā, novērtēt un analizēt pašu un citu radīto, profesionāli orientēties mākslas pasaulē; • sekmēt pozitīvas mācīšanās pieredzi izglītojamajiem ar dažādu spēju līmeni, attīstot individuālu pieeju mācību procesā un veidojot motivāciju; • nostiprināt skolas un ģimenes sadarbību, veicinot vecāku līdzatbildību izglītojamo izglītošanā; • racionāli izmantot izglītībai atvēlētos finanšu resursus. |