2012. gada 25. oktobrī
Dundagas novada domes priekšsēdētāja Gunta Abaja izsludina domes sēdi Nr. 11. 2012. gada 25. oktobrī plkst. 13.00 un nosaka šādu sēdes darba kārtību:
- Izpilddirektora un novada domes priekšsēdētājas ziņojums par lēmumu izpildi un citām aktualitātēm.
- Par papildus finansējumu Kolkas pamatskolai.
- Par grozījumiem Kolkas pamatskolas budžetā .
- Par grozījumiem Kolkas pagasta pārvaldes budžetā.
- Par Pitraga tilta krasta stiprinājumu.
- Par amata vietas izveidi Kolkas pagasta pārvaldē.
- Par papildus finansējumu PII «Kurzemīte» .
- Par līdzfinansējumu biedrību projektiem.
- Par papildus finansējumu traktora remontam.
- Par papildus finansējumu novada bibliotēkas remontam.
- Par telpu remontu Saules ielā 8.
- Par Skolas ielas ietves atjaunošanu.
- Par 2013. gada budžeta veidošanas pamatprincipiem.
- Par grozījumu pašvaldības nolikumā.
- Par SIA «Dundagas Veselības centrs» apsaimniekošanas izdevumiem.
- Par ēdināšanas organizēšanu Dundagas vidusskolā.
- Par struktūrvienības izveidi.
- Saistošo noteikumu «Grozījumi Dundagas novada domes 22.12.2011. saistošajos noteikumos Nr. 25 «Par Dundagas novada pašvaldības līdzfinansējuma piešķiršanu»» pieņemšana.
- Par Dundagas novada Ilgtspējīgas attīstības stratēģijas projekta sabiedriskās apspriešanas uzsākšanu.
- Par Dundagas novada Attīstības programmas projekta sabiedriskās apspriešanas uzsākšanu.
- Par nekustamā īpašuma «Ūdensrozes» sadalīšanu.
- Par zemes ierīcības projekta izstrādi nekustamam īpašumam «Vecvalki».
- Par nekustamā īpašuma «Tomi» sadalīšanu.
- Par Dundagas novada teritorijas kopšanas un būvju uzturēšanas noteikumiem.
- Par nekustamā īpašuma «Mežvidi» sadalīšanu.
- Par nosaukuma piešķiršanu nekustamam īpašumam.
- Par institūcijām un amatpersonām, kas kontrolē transportlīdzekļu apstāšanos un stāvēšanu.
- Par pedagoģiski medicīniskās komisijas sastāvu.
- Par dzīvokļu maiņu.
- Par īres līguma slēgšanu.
- Par vientuļas personas aprūpi.
- Par godināmajiem 18. novembra svētkos.
- Dažādi jautājumi.
You could leave a comment if you were logged in.